BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

u follow i & i follow u

Saturday, January 22, 2011

Blogger boleh raih untung sampai RM1 juta.Benarkah?

                              

Blogger boleh jadi kaya?Hari ini aku terbaca berita yang membuktikan blog boleh bikin wang..Ramai yang terbukti meraih berpuluh ribuan ringgit sebulan..ada yang dah bergelar jutawan..Kini blog juga boleh dijadikan perniagaan.
Bagaimana ye?Patutkah kita letak banyak iklan di blog kita?Bagaimana nak ramai pengunjung ke blog?Patutkah kisah2  dan perkara2   $*^@#!!! ,Gosip ,fitnah dan cerita-cerita sensasi digunakan supaya capaian di Google meningkat dan ramai berkunjung ke blog kita untuk membacanya.
Bagi aku Blog adalah tempat menyampaikan ilmu pengetahuan dan berkongsi pengalaman.Tak kaya pun tak apa..Asalkan ilmu pengetahuan dapat aku sampaikan dan orang dapat menggunakan maklumat yang aku sumbangkan ke jalan yang benar..Kira pahala terus masuk dalam tabung akhirat aku...Pahala ibarat $$$ di  akhirat ye...
Bagi yang kerap mengunjungi blog aku dan memberi komen.Terima kasih aku ucapkan...especially  sahabat baikku Mely..she has a nice blog...please visit her ..You can find it in my blog list..
So far dah 2000++ pageview..Ramai gak yang membaca blog aku dalam 3 bulan aku bergerak aktif dalam dunia ni .masih terlalu mentah .Thanks for your support ..sudi-sudikanlah komen ye..

Penulis blog kreatif raih pulangan lumayan
KUALA LUMPUR: Pengendali atau penulis blog kini mampu meraih keuntungan sehingga RM1 juta setahun.
pix_gal0

Beginilah fenomena penggunaan blog yang dulunya berfungsi sebagai pengantara politik, peribadi dan komuniti, kini beralih kepada perniagaan sehingga ada pengendali atau penulis mampu meraih keuntungan beratus-ratus ribu hingga berjuta ringgit setahun.

0 comments: