BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

u follow i & i follow u

Tuesday, January 18, 2011

Fandikaka kembali beraksi

Dua hari berturut-turut ini,aku mula 'gian' main bola.mangsa aku adalah budak-budak sekolah aku la...sambil jadi coach sambil main sekali...dapatlah menguruskan badan yang telah meningkat sejak aku kahwin ini...

sayangnya aku takla setangkas dahulu.kaki nak bergerak pun lambat..hehe..aduh rindu pada zaman dahulu...nampaknya zaman aku dah berakhir.

aku main bola pakai kasut futsal sahaja.terlintas nak beli boot pulak.Setelah membuat 'survey' di rangkaian al-ikhsan..aku tertarik dengan satu model kasut ni.tengok 'garang' suatu macam ja kasut ni.Tengok di blog-blog football kit ia dikeluarkan tahun 2009.Tapi aku tak faham kenapa dekat laman wab al-ikhsan ditulis 'new arrival'...mungkinkah kasut ini baru tiba di Malaysia



Nike boot CTR360 Maestri FG

The CTR360 Maestri football boots are the new release from Nike. The new Nike CTR360 Maestri has pinnacle performance features designed to deliver 360° control of the ball, and to give the wearer 100% pass completion. To achieve this the creators of the Nike CTR360 Maestri went through the stages of a player – receiving the ball, keeping control and distributing the ball.

Receiving the ball
Groundbreaking lateral forefoot dampening pods give outstanding first touch ball control.

Controlling the ball
Unique dual-density stud structure gives unrivalled stability, exceptional ball grip and trap control. Revolutionary Kanga-Lite synthetic leather provides remarkable comfort, fit and performance, whatever the conditions. Neat asymmetric, anatomically engineered lacing system creates an expanded ball control surface.

Distributing the ball
Technically advanced shape-correcting memory foam and injected instep pass pad for fearsome distribution.

harganya $180 bermakna kat Malaysia RM540...betulkah?kena pergi al-ikhsan ni...teringin sangat nak memiliki kasut boot ini...apa lagi angkat sajalah

1 comments:

Lyana said...

aiyok...sgt mahal