BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

u follow i & i follow u

Friday, January 14, 2011

Kesetiaanku kepadamu walau dalam mimpi

                                
Sejak  dua menjak ni,blog aku ada unsur-unsur cinta-cintun skit...mungkin disebabkan terlalu rindu kepada isteri aku yang jauh dimana.Namun hatinya dan hatiku melekat bersama....Aku masih setia kepadanya walau dalam mimpi...Yelah walaupun dalam mimpi pun ada 2-3 perempuan yang cantik mengoda aku pun aku tolak...Siap cakap 'sorry i dah beristeri'...haha...tgk tahap kesetiaan aku...kalu ikut2 apa salahnya dalam mimpi saja kan...bukan dosa pun..hehe
Yelah bukan senang perkahwinan PJJ ni.Kena banyak bersabar.Kalu ikut2 hati aku mau aku saman je KPM n the gang sebab tak menjaga kebajikan pekerja.Nak aku report je kt biro aduan awam dan CUEPAC dan mana-manalah...asal isteri aku yang mengandung 4 bulan ni balik ke penang dan menjalani kehidupan yang sempurna...susah hati aku dibuatnya...Namun aku bersabar dan memberi peluang takdir menentukan segalanya..Aku harap mimpi ngeri ini berlalu dengan masa dan isteriku kembali berada di sampingku hingga akhir nanti...
sekian
Insan yang terlalu merindui isterinya

1 comments:

Lyana said...

hahaha..sabo y.. ini pun dugaan dalam rumah tangga...percayalah..jarak yang jauh tu akan menguatkan lagi ikatan kasih sayang korang